Кошик
3378 відгуків
+380 (50) 530-70-68
+380 (50) 530-70-68
+380 (50) 530-70-68
Харківська 154, Чугуев, Україна
БігБаза - магазин автомобільної та побутової електронної техніки
Кошик

Чому при зміні магнітоли погіршився прийом FM радіо

Чому при зміні магнітоли погіршився прийом FM радіо

Оригінал статті взяти з сайту https://www.drive2.ru
Окреме спасибі автору F-kit за докладний опис вирішення цієї проблеми.

 

Все почалося з того що я замінив оригінальну автомагнітолу на S150 яку я презентував ранні. Але я зіткнувся як і багато з проблемою поганого прийому радіо.
В інеті на одному зі спеціалізованих форумів з цієї магнітолі я зустрів багато негативу на прийом радіо і багато стверджували що причина саме в ній .але особисто я став у цьому сумніватися. Ну і вирішив все-таки дійти до істини.

Далі мова піде про антенному підсилювачі. На багатьох авто він встановлений. Є він чи ні і де саме він встановлений це вже інше питання. На автомобілях VW та всієї ваг групи зазвичай підсилювачі антени встановлені. Є два варіанти. Перший це коли в ролі антени використовується сам нагрівальний елемент або доп секція на задньому вітровому стелі. У таких випадках зазвичай такий підсилювач живиться окремо. Але в більшості випадків як і в VW Polo підсилювач стоїть в самій антені. Особливо це стосується акулячих плавників (звісно якщо це не обманка). Бувають випадки що підсилювача взагалі немає. Але це вже не в цю тему. Є у вас підсилювач чи ні розібратися доведеться самому.

І так. Що ж робити якщо підсилювач варто в антені а додаткового проводу живлення туди не йде. У такому разі живлення антени відбувається по антенному кабелю. Але це не значить що треба просто тупо подати +12 вольт на кабель і все запрацює. Немає в такому випадку ви просто спалите собі магнітолу.
Для живлення антени необхідна гальванічна розв'язка.

В автомобілях VAG групи зазвичай така функція реальзована в самої магнітоли. У них специфічний разьем.

Ось такий він.

Тобто якщо ви використовуєте штатну магнітолу саме штатну те живлення антени вже є.
Але ось при переході на автомагнітолу інших виробників. Навіть якщо її і називають штатної але в ній вже йде такий роз'єм.

Швидше за все, вам сюди.

Раніше я не знав що моєї антени є підсилювач. Радіо я сильно не слухав та й прийом був не ахти. Але дізнавшись про підсилювач зрозумів що щось не працює як треба. З моєї китайської магнітолою йшов так сказати перехідник з харчуванням для антени. Коробка велика і як простий для гальванічної розв'язки завелика.

Вирішив розкрити її

І так мої підозри виявилися вірними. Судячи з елементів всередині це підсилювач. А це означає, що харчування для підсилювача в антені не йде. Ну і така схема не працездатна якщо стоїть другий підсилювач в антені. .

Розбираючись далі я знайшов у китайців чисті перехідники з так сказати гальванічною розв'язкою для живлення антени.

Але це я голосно сказав . Етож китайці. Вони економлять на всьому тому там лише один конденсатор розділяє магнітолу від антени. І така схема ну м'яко кажучи не ефективна, так як буде фонити.

Та й не було в мене цього перехідника в наявності. Тому вирішив робити розв'язку сам. Для її виготовлення достатньо мати індуктивність на 100 мкГн але підійде і інші лише б прибрати високочастотну складову і керамічний конденсатор 100 pF . Запчастини копійчані.

Ось найпростіша схема

На шматку текстоліту перманентним маркером намалював доріжки і хлорне залізо.

Далі припаюємо все на місця

і вуаля у вас готовий перехідник.

Можна ще зібрати інший перехідник. Такі як продають на алі экспресе я довго шукав схему, намагався з фото розгадати і знайшов.

Схему знайшов в інтернеті, не знаю чия вона і намальована правильно. Елементи розгадав з фото.

R1, R2 — 1.5 КОм,
C1 — 10mF
C2 — 100pF скоріше за все .

Хто бажає зробити її будь ласка. До речі китайці стверджують, що це підсилювач ))

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner